Gönderen Konu: Gemlik tarihi resimlerine devam bakalım begenecekmisiniz  (Okunma sayısı 3875 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Uğur YUCA

  • FotokoliK
  • Gemlik Forum Hayranı
  • ***********
  • İleti: 5.923
  • ÜYENİN İTİBARI 556
  • Cinsiyet: Bay
  • Yaşıyorsan Gelecege bak
    • uguryuca
daha önce bunları ben görmemiştim ya siz???







Çevrimdışı çαηαк

  • Profesyonel Üye
  • **********
  • İleti: 4.084
  • ÜYENİN İTİBARI 645
  • Cinsiyet: Bay
Gemlik tarihi resimlerine devam bakalım begenecekmisiniz
« Yanıtla #1 : 17 Mayıs 2009, 13:41:44 »
ya su resımlere bakarmısın yaaaa harıka resımler adaş hele o ilk resmin ıkıncısınde havuzlu yer tam olarak neresı merak ettım

Çevrimdışı Çakır

  • Hayalperest
  • Co-Admin
  • GemlikForum Daimi Üye
  • *
  • İleti: 2.415
  • ÜYENİN İTİBARI 213
  • Cinsiyet: Bayan
Gemlik tarihi resimlerine devam bakalım begenecekmisiniz
« Yanıtla #2 : 17 Mayıs 2009, 14:08:21 »
eskiden daha sade, taş yığınları yokmuş o bakımdan daha güzelmiş (çanak) ın belirttiği yer hakikaten neresi oluyor?
Güneşi DOĞDUĞU GİBİ, Sαbαhı GELDİĞİ GİBİ, Sevdiğin insαnı OLDUĞU GİBİ' kαbul et..!!..

Çevrimdışı Uğur YUCA

  • FotokoliK
  • Gemlik Forum Hayranı
  • ***********
  • İleti: 5.923
  • ÜYENİN İTİBARI 556
  • Cinsiyet: Bay
  • Yaşıyorsan Gelecege bak
    • uguryuca
Gemlik tarihi resimlerine devam bakalım begenecekmisiniz
« Yanıtla #3 : 17 Mayıs 2009, 17:46:00 »
ya su resımlere bakarmısın yaaaa harıka resımler adaş hele o ilk resmin ıkıncısınde havuzlu yer tam olarak neresı merak ettım

çaglayanı bilirmisi n 2. caglayan?????

Çevrimdışı çαηαк

  • Profesyonel Üye
  • **********
  • İleti: 4.084
  • ÜYENİN İTİBARI 645
  • Cinsiyet: Bay
Gemlik tarihi resimlerine devam bakalım begenecekmisiniz
« Yanıtla #4 : 18 Mayıs 2009, 10:38:15 »
adaş benım bıldıgım tek bı caglayan var oda taş ocaklarının sonunda olan baska caglayan bılmıyom ben

Çevrimdışı Uğur YUCA

  • FotokoliK
  • Gemlik Forum Hayranı
  • ***********
  • İleti: 5.923
  • ÜYENİN İTİBARI 556
  • Cinsiyet: Bay
  • Yaşıyorsan Gelecege bak
    • uguryuca
Gemlik tarihi resimlerine devam bakalım begenecekmisiniz
« Yanıtla #5 : 18 Mayıs 2009, 14:29:04 »
valla ben orası diyorum 2. çaglayan bu özel okul varya oun ordaki

Çevrimdışı Çakır

  • Hayalperest
  • Co-Admin
  • GemlikForum Daimi Üye
  • *
  • İleti: 2.415
  • ÜYENİN İTİBARI 213
  • Cinsiyet: Bayan
Gemlik tarihi resimlerine devam bakalım begenecekmisiniz
« Yanıtla #6 : 21 Mayıs 2009, 19:00:27 »
valla ben orası diyorum 2. çaglayan bu özel okul varya oun ordaki
orayı ben biliyorum heheh bildiğim bir yer çıktı :komik: :komik: :komik:
Güneşi DOĞDUĞU GİBİ, Sαbαhı GELDİĞİ GİBİ, Sevdiğin insαnı OLDUĞU GİBİ' kαbul et..!!..

Çevrimdışı scream

  • Moderatör
  • Forum Aşiği
  • *
  • İleti: 950
  • ÜYENİN İTİBARI 342
  • Cinsiyet: Bay
  • ÖyLeSiNe...!
Gemlik tarihi resimlerine devam bakalım begenecekmisiniz
« Yanıtla #7 : 22 Mayıs 2009, 06:10:26 »
bence eski hali dahada bi güzelmişşş
AnLatsak Ne Roman OLuR HayatımıZ,,Nede Hikaye ! Hayatın ÖzeTi TeK BiR CümLe, HaStAsIyI zzZ Dedee...;) 

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 
Kısayollar
Gemlik Haberleri
Gemlik Haberleri
Gemlik Resimleri
Gemlik Ulaşım
Gemlik E-Randevu Gemlik Aile Hekim
Gemlik Video
Gemlik Şiirleri
Gemlik Tel Rehberi