Gönderen Konu: LAMBORGINI NERA&GALLARDO  (Okunma sayısı 2262 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı fox-gladio

  • FORUMUN MODİFİYECİSİ
  • Özel Üye
  • Hizli Üye
  • *
  • İleti: 297
  • ÜYENİN İTİBARI 83
  • Cinsiyet: Bay
LAMBORGINI NERA&GALLARDO
« : 01 Ocak 2008, 00:18:21 »
italya'nın en iyi spor arabası LAMBORGIN I















Çevrimdışı ((cambaz))

  • ALLAHIM kendim için birşey istemiyorum sadece anneme elma yanaklı sütün bacaklı bal dudaklı bi gelin nasip eyle :)
  • Özel Üye
  • Hizli Üye
  • *
  • İleti: 430
  • ÜYENİN İTİBARI 24
  • Cinsiyet: Bay
  • CAMBAZ!!!
LAMBORGINI NERA&GALLARDO
« Yanıtla #1 : 01 Ocak 2008, 00:19:25 »
bizde bunun oyuncağıyla yetinelim anca zati
((CAMBAZ))

Çevrimdışı « ąŋîZєø »

  • ...:::Z€0:::...
  • WebMaST€R
  • Forum Yıldızı
  • *
  • İleti: 1.210
  • ÜYENİN İTİBARI 242
  • Cinsiyet: Bay
  • Life is bigger
    • GemlikForum
LAMBORGINI NERA&GALLARDO
« Yanıtla #2 : 06 Ocak 2008, 11:53:22 »
lamborgini öz geçmişi ile ilgili bir belgesel izlemişdimde de gercekden hayret edilcek bişi traktör fabrikasından nereye ferrari enzo ile bir idaya girmesi sonucu spor araları yapımına yönelmiş iyide yapmış

Çevrimdışı Dejavu

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 50
  • ÜYENİN İTİBARI 0
  • Cinsiyet: Bay
LAMBORGINI NERA&GALLARDO
« Yanıtla #3 : 06 Ocak 2008, 18:35:28 »
biz bu arabaları pc oyunlarında kullanırız  :) :) paylaşım için tesekürler

Çevrimdışı çıtçıt

  • ...:::Turkçe RaP:::...
  • Süper Üye
  • *****
  • İleti: 648
  • ÜYENİN İTİBARI 61
  • Cinsiyet: Bay
  • ...Yenİ RocK--I...
LAMBORGINI NERA&GALLARDO
« Yanıtla #4 : 25 Ocak 2008, 10:38:13 »
söylicek söz bulamıyorum :D :D :D :D :D


andavalsınız lan birazcık anlayın mantık denen kavram yok delikanlılık yalan o delikanlı toplumun alayı abaza sorsana bi onlara hiç gitmişmi namaza... ...

Çevrimdışı fox-gladio

  • FORUMUN MODİFİYECİSİ
  • Özel Üye
  • Hizli Üye
  • *
  • İleti: 297
  • ÜYENİN İTİBARI 83
  • Cinsiyet: Bay
LAMBORGINI NERA&GALLARDO
« Yanıtla #5 : 03 Haziran 2008, 20:29:13 »
KONULAR BİRLEŞTİRİLMİŞTİR.




Çevrimdışı Realist

  • Özel Üye
  • Süper Üye
  • *
  • İleti: 550
  • ÜYENİN İTİBARI 17
  • Cinsiyet: Bayan
  • Farklıolmaçabası içindeolmadığımdanötürü farklıyım
LAMBORGINI NERA&GALLARDO
« Yanıtla #6 : 03 Haziran 2008, 23:13:06 »
annneeeem nasıl guzellerr yaaa oyuncakta deıll resmen bıblo bunlarr bea :D
Sevdiklerim kadar iyi nefret ettikleri m kadar kötüyüm.... 

djital peruk

  • Ziyaretçi
LAMBORGINI NERA&GALLARDO
« Yanıtla #7 : 04 Haziran 2008, 11:51:12 »
güzel arabalar

Çevrimdışı đ Ǻ ώ Ǻ Ŧ

  • Özel Üye
  • Forum Aşiği
  • *
  • İleti: 761
  • ÜYENİN İTİBARI 115
  • Cinsiyet: Bay
  • !!!ŞeyTAna SöleYİN TÜYÜnü BeNDE UnuTMuşşŞ!!!
LAMBORGINI NERA&GALLARDO
« Yanıtla #8 : 14 Haziran 2008, 14:56:37 »
abicim bu  arabayı aldınız hadi :D
nerde gezceniz gemliktem iyi :D,
bu yolalrda en yüksek arabanın altı sürtüyo yannız 10 numra arabaya yaa süper hea:D

nfs de aldığım tek arabaydı :D

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 
Kısayollar
Gemlik Haberleri
Gemlik Haberleri
Gemlik Resimleri
Gemlik Ulaşım
Gemlik E-Randevu Gemlik Aile Hekim
Gemlik Video
Gemlik Şiirleri
Gemlik Tel Rehberi